AUM Israel

! ! ! Love Is My Message Let It Be Your Message Too

  • הגדל גופן
  • גופן ברירת מחדל
  • הקטן גופן
Home הומניברסיטי AUM

הומניברסיטי AUM

דוא

Humaniversity AUM Meditation


Awareness Understanding Meditation


 


מדיטציית ה-AUM תוכננה ע"י Veeresh. זו מדיטציה חברתית שבה אתם לומדים לשלוט על רגשותיכם ע"י הבעה של מצבי רוח שונים, הנעים מקוטביות אחת לשנייה.


 

ה-AUM מבוסס על ההבנה שעל מנת להיות שקט, השכל המערבי צריך להיפטר תחילה מהמתח ומהלחץ.

שנים עשר השלבים של מדיטציה אקטיבית ואינטראקטיבית זו לוקחים אתכם למסע מרתק לתוך עצמכם. המודטים הנוספים הופכים למראות שבהם תוכלו לראות את עצמכם בבהירות.

השלבים מאפיינים מגוון של הבעות רגשות, תרגילים ביו-אנרגטיים, ריקוד ומפגשים. אתם נעים מקיצוניות אחת לשנייה, כדי להגיע בסופו של דבר לשקט פנימי עמוק. אז אתם מוכנים לפגוש אחד את השני עם לב פתוח ואוהב.

 

ה-AUM הוא הזדמנות אידיאלית לחדש חברויות ישנות וליצור חדשות. הוא נותן אנרגיה, אתם נפטרים ממתחים ולחצים, זה מרפא פצעים, זה בריא לגוף, לנפש ולרוח, וזה מחבר אתכם עם העוצמה והחיוניות שלכם. אתם משיגים שוב טעם לחיים! בסוף תהליך זה של שעתיים וחצי אתם חווים תחושה עמוקה של חום ורגיעה, וזה הזמן לאהבה וחגיגה.

 

אפשר לראות את ה-AUM כשיא ניסיונו של Veeresh עם הנחיית מרתונים של AUM, חמישה ימים של עבודה טיפולית בקבוצה אשר הוא התחיל בפונה בשנות השבעים, תחת השגחתו של אושו. Veeresh עדיין מנחה היום מרתונים של AUM.

 

  • מדיטציית ה-AUM היא תהליך אינטנסיבי שיכול להיות מועבר רק ע"י אנשים שהוסמכו לכך. ההסמכה להנחיית מדיטציית ה-AUM נעשית ב- Humaniversity בלבד.


שלב ראשון: בחזרה לגיהינום

 

השלב הראשון הוא מרחב בטוח להוציא את כל השליליות שלכם, כל התסכולים שלכם, וכל השנאה שלכם. המטרה היא להגיע קרוב לרגשות שלכם וקרוב לאנשים. אתם עומדים בצורה יציבה כמו סמוראי. נעמדים מול אדם אחר, עושים אגרופים. מסתכלים בעיניים של אדם זה וצועקים בכל הכוח, "אני שונא אותך!, אני שונא אותך!" וברציפות תרוקנו את עצמכם ע"י צעקה של "אני שונא אותך!" ותפגשו כמה אנשים שאפשר. אין צורך להקשיב למה שהאדם האחר צועק כלפיכם. אתם רק מתמקדים בלהוציא את כל הנגטיביות שלכם.

 

  • זה פותח את הדלת לאהבה. אם אתם באמת רוצים להתקרב לאנשים, אתם צריכים להשקיע את כל האנרגיה שלכם בשלב ראשון זה. זה עוזר לפרוק את כל המתחים שלכם, הפחדים שלכם, וחוסר הביטחון שלכם. זה נותן לכם כוח לחוות את עצמכם כסופת רעמים צועקת.

 

noyousuck

 

שלב שני: גן-עדן

 

בשלב השני אתם הופכים את האנרגיה שלכם לגמרי. עם אותה העוצמה אשר בה הבעתם את השליליות שלכם אתם עכשיו אומרים: "אני אוהב אותך". אתם עומדים מול מישהו ? מחזיקים את הידיים, מביטים בעיניים ואומרים, "אני אוהב אותך" ואז מתחבקים. תביעו את כל האהבה והערכה שיש בכם כלפי אחרים, לכו במיוחד לכל אלו שצעקתם עליהם הכי הרבה במהלך השלב הראשון.

 

  • אתם תרגישו מסופקים ע"י שתרשו לעצמכם להביע את אהבתם כלפי אחרים ותרגישו מסופקים ע"י שתשמעו שאתם חביבים.

iloveyou

hug

שלב שלישי: SECOND WIND

 

יחד עם כולם כאן אתם רצים עם ידיים למעלה, ברכיים מורמות גבוהה ועם כפות רגליים שטוחות יוצרים מגע עם האדמה. זה כמעט כמו לרוץ במקום. זה לא ייקח הרבה זמן עד שתחוו את ה- SECOND WIND. כוח גופני חדש, קלילות בגוף שלכם, שעוזרים לכם להמשיך לרוץ אפילו בקלות רבה יותר מקודם. אתם מעודדים להישאר בקשר עם האחרים: תסתכלו אחד לשני בעיניים, תשמיעו קול ותרגישו את התמיכה.

 

  • אתם תרגישו את הכוח הגופני שלכם ושאתם יכולים ללכת מעבר לגבולות שלכם.

second

 

 

שלב רביעי: קונדליני

 

אנו נתחיל עם הרגליים מקורקעות לרצפה וניתן לכל הגוף להתנער. תתחילו עם הברכיים, הירכיים, ותנו לכל הגוף שלכם להמשיך. תזכרו להשאיר את הראש והלסתות שלכם חופשיים. עיניים עצומות.

 

  • זה עוזר לשחרר את כל המתח בגוף. אתם יכולים להתגבר על הקשיחות שלכם: גופנית ומנטאלית. אתם תרגישו רעננים וחיים מחדש.

 

smallkundalinibigkundalini

 

 

שלב חמישי: בית משוגעים

 

תנועו, תנשמו ותשמיעו קולות. כל מה שתעשו זה בסדר: תצעקו ותצרחו, תבכו, תקפצו, תזעמו, תכו את המזרנים. כל מה שצריך להיות מובע, תנו לכל לצאת. תהיו משוגעים לחלוטין, משוגעים ככול שתוכלו להיות. תהיו מודעים שלא תפגעו בעצמכם ובאחרים. אתם יכולים להביע את הטרוף שלכם בעיניים עצומות, או שאתם יכולים להראות זאת אחד לשני.

 

  • רק כאשר אתם יכולים להביע את השיגעון שלכם, אתם נשארים שפויים.

crazymad

 

 

 

שלב שישי: ריקוד חופשי

 

זה הזמן לחגוג. תהינו מעצמכם רוקדים עם עיניים פקוחות או עצומות. תרקדו בצורה מרגיעה; תנו לגוף לנוע עם המוזיקה. כל מה שתרגישו, תביעו את זה דרך הגוף שלכם ותחגגו את מי שלא תהיו.

  • תעשו את השלב הזה בצורה מוחלטת וההתלהבות תבוא מתוככם.

 

dancing

 

 

 

שלב שביעי: בכי

 

שבו עם עצמכם או עם משהו אחר ותרשו לעצמכם לבכות. אתם אולי לא תרגישו בצורך לבכות מייד, אבל אתם יכולים להשמיע קול קל של בכי. אתם יכולים לחשוב על כל הכאב בחייכם, ועל כל מה שהרגשתם באמת עצוב. חבקו את עצמכם בעדינות בידיים שלכם או שתחזיקו בשותף ותנו לדמעות לבוא.

  • בכי עוזר לכימיה של המוח להשתנות מדיכאון להרגשה טובה.

 

craying

 

 

 

שלב שמיני: צחוק

 

תהפכו את האנרגיה שלכם ותצחקו. אם אתם מרגישים רציניים, אתם צריכים להתחיל להתנהג כאילו אתם לא. תצחקו. תגחכו. תזוזו. תשמיעו קול. תצחיקו את חבריכם מסביבכם. תהיו עדינים, רכים ורגישים.

  • להיות מאושר זו זכותכם מלידה!

 

laughing

 

 

 

שלב תשיעי: ריקוד האוהבים

 

תרקדו בדרך רגישה, חושנית וסקסית אחד עם השני או עם עצמכם. אתם תחליטו מה גורם לכם להרגיש טוב, ואתם יכולים לבחור להישאר או לזוז קדימה לחוויות נוספות עם מישהו אחר בכל רגע.

  • ריקוד האוהבים זהו צ'אנס לחוות את הצד הסקסי שלכם.

 

lovers

 

 

 

שלב עשירי: מרכז היקום - אום צ'אנטינג

 

תעמדו במעגל, תביטו באור של הנר במרכז, ותזמרו את הצליל AUM.

 

  • הצליל ממזג את החוויות שלכם מהמדיטציה. זהו הצליל של היקום. כאשר אתם מזמרים את ה-AUM, אתם יכולים להרגיש שאתם והקיום זה אחד.

 

candlesinger

 

 

 

שלב אחד עשר: שקט

 

תשבו לבדכם, עם עיניים עצומות או פקוחות. תיהנו לעשות כלום.

 

  • יושבים בשקט, עושים כלום, האביב מגיע והעשב גודל מעצמו.

 

buddha

 

 

 

שלב שניים עשר: נאמסטה

 

לכו לכולם, תסתכלו בעיניים אחד של השני, תחזיקו את הידיים שלכם בצורה של ברכה הודית ותאמרו: "נאמסטה". אח"כ תתחבקו. תפגשו את כל מי שבחדר.

 

  • המשמעות של נאמסטה היא: אני מכיר ומברך את הבודהא שבך.

 

bow

 


עדכון אחרון ( שני, 11 יולי 2011 23:09 )