AUM Israel

! ! ! Love Is My Message Let It Be Your Message Too

  • הגדל גופן
  • גופן ברירת מחדל
  • הקטן גופן
Home נו-דיימנשן

מדיטציית נו-דיימנשן

דוא

מדיטציית נו-דיימנשן היא שיטה חזקה למירכוז האנרגיות ב"הרה" - האזור שנמצא בדיוק מתחת לטבור. זה מבוסס על טכניקה סופית של תנועות מודעות ושילוב של הגוף. בגלל שזו מדיטציה סופית, היא חופשייה ולא רצינית.  למעשה היא כל כך לא רצינית שאתם יכולים לחייך בזמן שאתם עושים אותה.

זו מדיטציה של שעה אחת בעלת שלושה שלבים. במהלך שני השלבים הראשונים העיניים פקוחות אבל לא מפוקסות. במהלך השלב השלישי העיניים סגורות. המוסיקה נעשתה במיוחד עבור המדיטציה הזאת, מתחילה לאט ובהדרגה נהיית מהירה יותר ויותר ככוח מרומם.

 

שלב ראשון: תנועות סופיות 30 דקות

no001

ריקוד מתמשך בסדרה בת שש תנועות, הנעשית בעיניים פקוחות, זה מתחיל בעמידה במקום אחד עם יד שמאל על הלב ויד ימין על ה"הרה". עמדו ללא תנועה כמה רגעים, רק מקשיבים למוסיקה.  השלב הזה של המדיטציה מתחיל לאט וניבנה בעוצמה. אם אתם עושים את המדיטציה עם אחרים אתם עלולים לאבד את התיאום עם האחרים ולחשוב שעשיתם טעות. כשזה קורה, פשוט עצרו, ראו היכן האחרים, ואז חיזרו לאותו הקצב והתזמון כמו כולם.

כשהפעמון יצלצל, החלו את הרצף כמתואר בהמשך. התנועות תמיד באות מהמרכז, או ה"הרה", כשבעזרת המוסיקה שומרים על הקצב הנכון. המותניים והעיניים פונים לכיוון של תנועת הידיים. השתמשו בתנועות זורמות, מתמשכות וחינניות. השמיעו את הצליל "SHOO" בקול רם, מהגרון בתאום עם הקול מהמוסיקה ברקע. חזרו הסדרה הזאת של שש התנועות במשך 30 דקות.

 

הסדרה:

  1. גב הידיים נוגע אחד בשני כשהידיים על ה"הרה" מצביעות לכיוון מטה. נושמים פנימה דרך האף, מביאים את הידיים למעלה אל הלב ומלאו אותם באהבה. נושפים החוצה ומשמיעים את הצליל "SHOO" דרך הפה ושולחים אהבה לעולם. באותו הזמן הושיטו את יד ימין (עם האצבעות קדימה, וכף היד כלפי מטה) ואת רגל ימין קדימה, החזירו את הידיים למצב המקורי כששני הידיים על ה"הרה".
  2. חיזרו על התנועות עם היד והרגל השמאליים, וחיזרו למצב המקורי.
  3. חיזרו על התנועות עם היד והרגל הימניים, הפעם לכיוון צד ימין וחיזרו למצב המקורי.
  4. חיזרו על התנועות עם היד והרגל השמאליים, הפעם לכיוון צד שמאל וחיזרו למצב המקורי.
  5. חיזרו על התנועות עם היד והרגל הימניים, הפעם לאחור מצד ימין וחיזרו למצב המקורי.
  6. חיזרו על התנועות עם היד והרגל השמאליים, הפעם לאחור מצד שמאל וחיזרו למצב המקורי.

 

  • שלב זה מסתיים כאשר המוסיקה עוצרת, השלב הבא מתחיל עם מוסיקה חדשה. 

 

 

שלב שני: סחרור 15 דקות

no002

החלו ע"י שימת בוהן ימין על בוהן שמאל. הצליבו את ידיכם על החזה וחבקו את עצמכם. הרגישו אהבה כלפי עצמכם. כאשר המוסיקה תחל השתחוו כלפי הקיום על שהביא אתכם לכאן לעשות את המדיטציה הזאת.

כאשר הקצב ישתנה, החלו להסתחרר כנגד כיוון השעון בעיניים פקוחות ובזרועות פשוטות לצדדים. כף יד ימין פונה כלפי מעלה, וכף יד שמאל פונה מטה. אם זה לא נוח, נסו להסתחרר עם כיוון השעון כשכף יד שמאל פונה מעלה וכף יד ימין פונה מטה.

אם זו פעם ראשונה שאתם מסתחררים עשו זאת מאוד לאט בהתחלה וברגע שהשכל והגוף שלכם יתרגלו לתנועות הגוף בטבעיות יסתחרר מהר יותר. על תכריכו את עצמכם להסתחרר מהר מידי מוקדם מידי. אם תחושו בסחרחורת או שתרגישו שזה יותר מידי עבורכם, זה בסדר לעצור ולעמוד או לשבת. בכדי לסיים את הסחרור האטו את הקצב והנחו את ידיכם בהצלבה על החזה והלב.

 

השלב השלישי: שקט 15 דקות

no003

שכבו על הבטן עם עיניים עצומות. השאירו את רגליכם פסוקות ועל תצליבו אותם כדי לאפשר לכל האנרגיה שאספתם לזרום דרככם. אין מה לעשות מלבד להיות עם עצמכם. צליל של גונג יסמן את סוף המדיטציה.


 



עדכון אחרון ( שני, 11 יולי 2011 23:16 )